Standaard taxatie

Deze taxatie wordt vooral gebruikt voor het aanvragen van hypotheken zonder NHG, bij verbouwing, overbrugging, oversluiten van de hypotheek, scheiding, notariële doeleinden en bij het nemen van een aankoop- of verkoopbeslissing. Als het taxatierapport klaar is, ontvangt u een mail met het taxatierapport. Deze mail kunt u doormailen naar uw hypotheekadviseur of bank.

0_20200129145248314___media_library_original_1796_937[1]_20210914134442501

Van opdracht tot rapport

Stap 1: U vult het aanvraagformulier in op onze site.

Stap 2: We nemen telefonisch contact met u op om een afspraak te maken, uitleg te geven hoe het een en ander in zijn werk gaat en om de kosten te bespreken.

Stap 3: We sturen u een mail met uw gegevens waarbij we de opdracht bevestigen en u ontvangt onze factuur.

Stap 4: Voor een taxatie bij een aankoop van een woning maken we een afspraak met de verkoper of verkopende makelaar om de woning te inspecteren, fotograferen, visueel bouwkundig te beoordelen en op te meten.

Stap 5: We maken het taxatierapport op.

Stap 6: U betaald onze factuur via iDEAL. *In overleg is het mogelijk dat de factuur betaald wordt via de notaris bij overdracht of verrekening van de hypotheek.

Stap 7: Het taxatierapport wordt naar u en naar de door u opgeven bank of hypotheekadviseur gemaild.

(* bij betaling via de notaris brengen wij € 25,- extra kosten in rekening)

Meer informatie over een taxatie